Advertisement

נתניהו צוחק / מה הבעיה של נתניהו עם פרס ישראל? : גבר נפצע אנוש בתאונה בקריות.

נתניהו צוחק / מה הבעיה של נתניהו עם פרס ישראל? : גבר נפצע אנוש בתאונה בקריות.. לשיטתו, נתניהו צוחק עלינו בפנים. נתניהו נשא דברים בשבח החברות רבת השנים ביניהם והתייחס לסיום גם לנואם שלפניו שהשווה אותו למשה רבינו • 'בחדרי חרדים' עם תיעוד מיוחד מהשמחה. יקר פה כי ישום המדיניות שלו מהווה הצלחה מסחררת. הוא ידע לחזות אותו כי הוא יצר את התנאים שהצמיחו אותו. בארגון הטרור חמאס פרסמו סרטון תעמולה פרודי חדש שמבקר את ממשלת נתניהו וצוחק על תושבי עוטף עזה שנאלצים להתמודד עם ירי רקטות ושיגור בלוני נפץ:

יקר פה כי ישום המדיניות שלו מהווה הצלחה מסחררת. הבטחתם לא ללכת עם השמאל ולפיד, יש לכם זמן להתעשת. רהמ נתניהו נתניהו לבנט ושקד: נתניהו נהרג במהלך מבצע אנטבה לשחרור בני ערובה ממטוס אייר פראנס שנחטף לאנטבה שבאוגנדה. תתעשתו! מחשש להקמת ממשלת שינוי ההצעה האחרונה של נתניהו לסער והנכונות להגבלת קדנציה.

N12 - שווה קמפיין - בחירות 2021
N12 - שווה קמפיין - בחירות 2021 from img.mako.co.il
ראש הממשלה נתניהו בהצהרות משותפות עם מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן. בעקבות מותו הוענק למבצע השם מבצע יונתן. 37% נתניהו, 16% ציפי ,5% ברק. ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון בני גנץ סיכמו על הארכת כהונתו של הרמטכ״ל אביב כוכבי. יש הסכם, בנט ושקד לא חותמים היום, 15:03. יאיר נתניהו צוחק על הצביעות בשמאל: ראש הממשלה, שיהיה מזל טוב. רצוי להרגיל עצמנו לצחוק צחוק לא רצוני.

שני גברים נפצעו קשה מדקירות במהלך קטטה בבני ברק.

בעקבות מותו הוענק למבצע השם מבצע יונתן. הוא ידע לחזות אותו כי הוא יצר את התנאים שהצמיחו אותו. הכל במטרה למנוע ממשלת שמאל. גבר נפצע אנוש בתאונה בקריות. אני מקבל ממנה מתנה כל יום, באמת מתנה כל יום, כי היא מוצאת את הזמן שלה, בין הדאגה לימור: דני דנון הוא לא מסוגל, הוא משחק. This is רהמ בנימין נתניהו בארץ נהדרת by 16385330 on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them. לא תוגש תביעה אזרחית נגד שרה נתניהו בפרשת הארוחות. ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון בני גנץ סיכמו על הארכת כהונתו של הרמטכ״ל אביב כוכבי. לתדהמתי הוא לא מוכן לחתום על זה ורץ לשמאל. צוחק השוק, הים, הפעמון של בית הספר, אז למה גם אנחנו לא נלמד לצחוק? ~ לאה נאור. הבטחתם לא ללכת עם השמאל ולפיד, יש לכם זמן להתעשת. נתניהו שם כי הוא נבחר, לא בזכותך ולא בזכות אף סחבה אחרת.

ארי הרו (ראש לשכתו של נתניהו דאז וכיום עד מדינה נגדו): רהמ נתניהו נתניהו לבנט ושקד: בארגון הטרור חמאס פרסמו סרטון תעמולה פרודי חדש שמבקר את ממשלת נתניהו וצוחק על תושבי עוטף עזה שנאלצים להתמודד עם ירי רקטות ושיגור בלוני נפץ: אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים: אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים:

אביגדור ליברמן: "נשב רק בממשלה רחבה עם שתי המפלגות הגדולות ...
אביגדור ליברמן: "נשב רק בממשלה רחבה עם שתי המפלגות הגדולות ... from images.maariv.co.il
דני דנון הוא לא מסוגל, הוא משחק. הוא ידע לחזות אותו כי הוא יצר את התנאים שהצמיחו אותו. אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים: ההחלטה שמטלטלת את ענף חדלות הפירעון. ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון בני גנץ סיכמו על הארכת כהונתו של הרמטכ״ל אביב כוכבי. 37% נתניהו, 16% ציפי ,5% ברק. תתעשתו! מחשש להקמת ממשלת שינוי ההצעה האחרונה של נתניהו לסער והנכונות להגבלת קדנציה. נתניהו, מזכלית הסתדרות המורים יפה בן דוד והתקשורת.

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא אמש (שני) לציבור החרדי לצאת ולהתחסן ולשמור על כללי הזהירות בסגר.

שני גברים נפצעו קשה מדקירות במהלך קטטה בבני ברק. בנט ושקד רצים ריצת אמוק לעבר ממשלת שמאל מסוכנת. גבר נפצע אנוש בתאונה בקריות. נתניהו נהרג במהלך מבצע אנטבה לשחרור בני ערובה ממטוס אייר פראנס שנחטף לאנטבה שבאוגנדה. ראש הממשלה נתניהו בהצהרות משותפות עם מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן. נתניהו שם כי הוא נבחר, לא בזכותך ולא בזכות אף סחבה אחרת. לשיטתו, נתניהו צוחק עלינו בפנים. ארי הרו (ראש לשכתו של נתניהו דאז וכיום עד מדינה נגדו): בחודש האחרון נעשו בצבע שיערו של נתניהו שינויים תכופים. הכל במטרה למנוע ממשלת שמאל. Ron notkin בשתי דקות על אחריות בפינת זה מעצבן מתוך פרלמנט צהריים עם moran azulay. אחרי קריסת מתווה הגירוש, נתניהו ואנשיו ניהלו במשך חודשים סדרת פגישות חשאיות עם פעילי השכונות בניסיון למצוא פתרון חלופי. ראש הממשלה, שיהיה מזל טוב.

יקר פה כי ישום המדיניות שלו מהווה הצלחה מסחררת. על מי הציבור סומך בכלכלה : ארי הרו (ראש לשכתו של נתניהו דאז וכיום עד מדינה נגדו): לשיטתו, נתניהו צוחק עלינו בפנים. דני דנון הוא לא מסוגל, הוא משחק.

הדיווח הוכחש: נתניהו ביקש כבר חסינות? - כיכר השבת
הדיווח הוכחש: נתניהו ביקש כבר חסינות? - כיכר השבת from s1.kikar.co.il
נתניהו נהרג במהלך מבצע אנטבה לשחרור בני ערובה ממטוס אייר פראנס שנחטף לאנטבה שבאוגנדה. Ron notkin בשתי דקות על אחריות בפינת זה מעצבן מתוך פרלמנט צהריים עם moran azulay. ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא אמש (שני) לציבור החרדי לצאת ולהתחסן ולשמור על כללי הזהירות בסגר. כעת, לאחר שהמגעים התפוצצו, החליטו מובילי המאבק בראשות שפי פז לחשוף את המסמכים. רהמ נתניהו נתניהו לבנט ושקד: ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון בני גנץ סיכמו על הארכת כהונתו של הרמטכ״ל אביב כוכבי. לתדהמתי הוא לא מוכן לחתום על זה ורץ לשמאל. אחרי קריסת מתווה הגירוש, נתניהו ואנשיו ניהלו במשך חודשים סדרת פגישות חשאיות עם פעילי השכונות בניסיון למצוא פתרון חלופי.

בחודש האחרון נעשו בצבע שיערו של נתניהו שינויים תכופים.

Ron notkin בשתי דקות על אחריות בפינת זה מעצבן מתוך פרלמנט צהריים עם moran azulay. לשכת ראש הממשלה פרסמה היום וידאו קצר שבו נראה נתניהו כשהוא מגיב על איכות צילום התמונות באינסטגרם שלו. בניגוד למה שהוא מנסה לשדר, זה לא שיוקר המחיה גדול משום שיישום המדיניות שלו לא הושלם; בנט ושקד רצים ריצת אמוק לעבר ממשלת שמאל מסוכנת. גבר נפצע אנוש בתאונה בקריות. הכל במטרה למנוע ממשלת שמאל. לא תוגש תביעה אזרחית נגד שרה נתניהו בפרשת הארוחות. ההחלטה שמטלטלת את ענף חדלות הפירעון. אז אמרתי שאגיע לבית של נתניהו בקיסריה. שני גברים נפצעו קשה מדקירות במהלך קטטה בבני ברק. נתניהו נהרג במהלך מבצע אנטבה לשחרור בני ערובה ממטוס אייר פראנס שנחטף לאנטבה שבאוגנדה. לתדהמתי הוא לא מוכן לחתום על זה ורץ לשמאל. תתעשתו! מחשש להקמת ממשלת שינוי ההצעה האחרונה של נתניהו לסער והנכונות להגבלת קדנציה.

שני גברים נפצעו קשה מדקירות במהלך קטטה בבני ברק נתניהו. דני דנון הוא לא מסוגל, הוא משחק.

Posting Komentar

0 Komentar